,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2012. szeptember 21., péntek

DARÁLT PAPRIKA



Nagyon szeretem a paprikakrémet az ételek ízesítéséhez használni. A legegyszerűbb ételízesítő, paprika és só keveréke. Tényleg nem nagy fáradozás az elkészítése és hetekig, hónapokig eláll. Most csak a csemege változatot készítettem, az erős és az enyhén csípős még várat magára.

HOZZÁVALÓK :
1 kg kápia és  pritamin paprika vegyesen, 15 dkg  tengeri só

A paprikákat húsdarálón egyszer ledaráltam , hozzáadtam a sót, összekevertem és letakarva állni hagytam kb 10 órát, közben vagy kétszer átkevertem. Tiszta üvegbe töltöttem és felbontásig a kamrába tettem. Felbontás után taroljuk a hűtőszekrényben.





1 megjegyzés:

  1. Nálunk is nagyon kelendő,pláne a csipős változata.Nekem is kéne csinálnom egy pár üveggel.

    VálaszTörlés