,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2012. szeptember 30., vasárnap

JOGOBELLA TORTA

Gyorsan egyszerűet ! Szeretem az ilyen könnyű, nem vajas süteményeket, na meg az extra gyümölcsös joghurtokat. Bármilyen gyümölcsös joghurtból elkészíthető, én  most az áfonyásat választottam. Szeretek előre dolgozni, ezért még az előző nap késő délutánján összeállítottam , hogy az éjszaka  folyamán szépen megdermedjen.


HOZZÁVALÓK

1 nagy poharas gyümölcsös joghurt, 2 ek tejföl, porcukor ízlés szerint, 1 ek citromlé, 2 dl tejszín, 1 kisebb ek porzselatin, 1 cs babapiskóta, langyos tej

ELKÉSZÍTÉS :   a zselatint kevés vízzel, felforraljuk, majd kihűtjük. A joghurtot kikeverjük a tejföllel a cukorral, a citromlével. A tejszínt kemény habbá verjük és lazán beleforgatjuk a joghurtos krémbe, hozzáadjuk a zselatint is. Egy 22 cm -es átmérőjű  tortaformát kibélelünk fóliával és szorosan kirakjuk az alját a tejben megforgatott piskótával. Rásimítjuk a krémet, majd hűtőbe tesszük dermedni. Tetszés szerint, díszíthetjük habrózsával, gyümölccsel, cukorkákkal.




4 megjegyzés:

  1. Most volt egy kis időm, és nézelődtem nálad. Csak ámulok, és bámulok! Csodálatos ételeket készítesz, és gyönyörűek a fotóid! Nagyon tetszik a színvilágod, a kiegészítőid, egyszóval minden! Nagyon színvonalas a blogod!
    Ezt a finom joghurt tortát, meg szívesen megkóstolnám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csiperke! Üdvözöllek a konyhámban és köszönöm az elismerő szavakat!Igyekszem magamból a legjobbat kihozni, bár nem mindig sikerül.Nálam is előfordul néha a ,, letargia ", de erősnek kell lenni!

      Törlés
  2. Jó ötlet! Zselatint nem szeretem, viszont legközelebb a joghurtot kikeverem gyümivel és úgy rétegezem a piskótával. Hmmm már érzem az ízét :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem,zselatin nélkül is működik ,mert a piskóta magába szívja a nedvességet.Plussz gyümölccsel meg még finomabb:)

      Törlés