,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2013. november 20., szerda

JÁTÉK ! JÁTÉK !



  Az elmúlt másfél évben, amióta elindítottam a blogom, nagyon sok visszajelzést kapok, barátoktól, ismerősöktől és ismeretlenektől. Több receptem is elkészült általuk és képzeljétek egy fiatal anyuka elhatározta, hogy elkészíti szép lassan, a blogomon található összes receptemet -  itt meg is tekinthetitek az elküldött fotóit. Gratulációk és köszönetek, mind személyesen, mind e - mailben.
Örömmel adok tanácsot és segítek recept ügyben. Sőt már kaptam több receptet is a követőimtől és nekem is vannak kedvenc oldalaim, ahonnan nagyon sok ihletet merítek.
   Így, az ünnepek közeledtével szeretném honorálni a kedvességeteket, a sok köszönetet és szívesen látnám az általatok elkészített receptjeimet, amit most, egy játék keretében megtehettek.
Olyan blogkóstolóféle lenne, de itt nincsenek párok, bárki jelentkezhet.
Tehát : 

- Válassz egy receptet az oldalamról
- Készítsd el, küldj róla egy fotót
- és játssz a nyereményért


Feltételek : 
- légy a blogom rendszeres követője
vagy
- ha van facebook - os profilod csatlakozz a Juditka konyhája facebook - os oldalamhoz is :  itt
- oszd meg a játékot, hogy minél többen részt vehessenek

Az elkészült ételek - sütik fotóit a : a judy196904@gmail.com e - mail címre várom.

Határidő :  dec 8. éjfél

és akkor a nyereményről 
  • 1 díszdobozos 20 - 22 % - os Holland kakaópor  ( 250 g )
  • 1 üveg őrölt fahéj ( 40 g )
  • 8 db - os ünnepi kiszúrószett
  • 1 Stühmer tejcsoki
  • Karácsonyi kínálótál ( Pataki kerámia )
és ez mind egy csomagban, a szerencsés nyertesnek









Gyertek és játszatok !






14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, jövök. Osztom, követlek stb. Köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Itt vagyok!! Nem hagynám ki ezt a játékot! Imádom a receptjeidet, tehát nem lesz nehéz választani.

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos ajándékok! Jövök! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper nyeremények, nagyon szép ajándékcsomagot állítottál össze! :) Ha lesz időm, jövök én is! :)

    VálaszTörlés
  5. Ha tudok időt szakítani, jövök én is! Már ki is néztem melyik finomsággal! :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövök én is játszani. Mind a két oldalon régóta követlek. :)
      A főzős blogomon megosztottam a játékot! :)

      Törlés
  7. Húúú,micsoda nyeremények!Választani nagyon nehéz lesz :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szuper csomagot állítottál össze, jövök játszani! :)

    VálaszTörlés
  9. Próbáltam emailt küldeni, de visszajött azzal az üzenettel, hogy a postafiókod tele van és nem tud több üzenetet fogadni. Le ellenőrződ légyszi? Köszi.

    VálaszTörlés
  10. Ugyanazt tapasztaltam mint Okki...

    VálaszTörlés
  11. Fantasztikus nyeremény, épp az előbb küldtem el a mailt :-) Köszönöm, további szép napot kívánok!

    VálaszTörlés