,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2014. március 29., szombat

~ KÁVÉS LONDONI SZELET ~






 Ismét egy egyszerű, olcsó és finom sütit hozok. Sokaknak biztos ismerős ez dióhabos - lekváros linzer, amit még én, egy kis kávéval is megbolondítottam. - és ez ismét az elronthatatlan kategória. 
Próbáljátok ki így is ! 

~ HOZZÁVALÓK ~
Tészta : 18 dkg liszt, 12 dkg vaj, 8 dkg porcukor, 3 tojás sárgája, csipet só
Töltelék : - kb 15 dkg baracklekvár, 15 dkg darált dió, 12 dkg kristálycukor, 1 cs vaníliás cukor, 1 ek nescafé, 3 tojásfehérje

- A sütőt előmelegítjük 180 °C - ra, egy kb 20 x 30 - as tepsit kibélelünk sütőpapírral.
- A tészta hozzávalóit összegyúrjuk és a tepsibe simítjuk.
- Megkenjük lekvárral.
- A tojásfehérjét egy csipetnyi sóval  és a cukrokkal habbá verjük, majd lazán hozzákeverjük a dióval elkevert kávét.
- Kb 25 - 30 perc alatt megsütjük.
- Hagyjuk a tepsiben kihűlni, majd tetszőlegesen szeleteljük fel és szórjunk rá nescafét.









5 megjegyzés:

  1. Fuuu de finom lehet. Imádom a linzert, meg azt amin van ilyen kis hab, meg lekvár, kávé és dió. Jajjj nekem. :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, - nálunk pillanatok alatt elkapkodták a gyerekek - na meg én is :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom különleges lehet a kávétól! Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva - köszönöm, tényleg nagyon finom , amúgy is kávérajongó vagyok, úgyhogy jöhet minden formában :)

      Törlés