,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2014. szeptember 17., szerda

~ LUSTA ALMATORTA ~




 Nem  kell tésztát gyúrni, nyújtani - ugye ismerős ? és a világ legegyszerűbb, ám a legfinomabb almás sütije. A teteje, a vajtól ropogós lesz mintha csak morzsával terítettük volna be. 
Az alma a levével együtt kerül bele, hiszen a darának meg kell duzzadnia, a kétféle almától pedig még ízletesebb lett a torta. 
Sok sikert hozzá !


Print Friendly and PDF
»HOZZÁVALÓK«
- 1 bögre  liszt ( 2 , 5 dl )
- 1 bögre búzadara
- 1 bögre cukor
- fél tasak sütőpor
- 1, 5 kg alma
- 2 teáskanál fahéj
- 15 dkg fagyos vaj

- A sütőt előmelegítjük 180 °C - ra, egy kerek tortaforma ( kb 23 cm ) aljába sütőpapírt fektetünk, az oldalát kivajazzuk. A vajat lefagyasztjuk.
- Az almát meghámozzuk és lereszeljük, a lisztet, darát, cukrot és a sütőport összevegyítjük.
- A keveréket háromfelé osztjuk, az 1 / 3 - át  beleszórjuk a formába, erre ráhalmozzuk az alma felét ( a levével együtt ) megszórjuk 1 teáskanál fahéjjal, majd erre kerül a lisztes keverék 2 / 3 - a, erre az alma másik fele és a fahéj. Végül a maradék lisztes keverékkel beterítjük. 
- Villával megszurkáljuk, hogyha a vaj megolvad, befusson a belsejébe is.
- A vajat a torta tetejére ráreszeljük és kb egy órán át megsütjük.


3 megjegyzés:

  1. Tetszik a recept és a végeredmény is! Fincsi! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper, nem ismertem ezt a receptet, de nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. De jóóó szeretem a lustás recepteket,én is szoktam készíteni, de kimondottan almásan még nem próbáltam, csak túróval, meggyel. köszi

    VálaszTörlés